onsdag den 5. november 2008

Sverige

Sidste weekend var vi i Sverige med Martin og Eva og deres to børn, Rasmus og Signe. Rasmus og Signe syntes, at det var rigtig sjovt at lege med Kristoffer, heldigvis, for det er nok noget af det bedste han har været med til. Lidt sjovt, at børn (også større børn) er så meget sjovere end voksne.

Signe læser bog med Kristoffer og siger alle dyrelydene!

Rasmus er fem år og alligevel legede han med både Signe på to og Kristoffer. Det er altså nogen meget søde børn Martin og Eva har!

Rasmus proklamerede stolt lørdag aften at Kristoffer og ham altså var bedste venner :o)



Min store dreng!

Vi kørte derop torsdag aften og det begyndte at sne på vejen. Jeg blev en lille smule urolig, for vi har ikke fået købt vinterdæk... Men vi kom derop i god behold! Der var fine frostklare morgener, men kun søndag, mens vi pakkede og kørte hjem, skinnede solen. Vi fik alligevel gået en god lang tur lørdag eftermiddag og jeg fik samlet lidt i skoven til årets juledekorationer

Frostfin morgen


Og så var det jo Halloween... Eva (øvet græskarskærer) lavede det til venstre og mit (første forsøg nogensinde) står til højre. Det var sjaw, det skal jeg klart prøve igen. Især hvis man har en have at sætte dem i, så de ikke tørrer så hurtigt ud!

1 kommentar:

Lea sagde ...

Græskarsjov er helt vildt sjovt. Plejer at skære nogle hjemme hos min moar og far, men har ikke fået gjort det i år :( Men kan sige, at de har en tildens til at rådne uden for. Men har fået det råd, man skal pensle dem med atamon - så har man ikke et råddent græskarlys to dage efter :D

Glæder mig til at se dig og dit nuttede barn i morgen!