tirsdag den 14. juli 2009

På vej

I morgen tager Kristoffer og jeg til Italien!! Vi kommer helt sikkert til at savne Jacob begge to, men det skal nok blive hyggeligt at være sammen med Kristoffers mormor og morfar en hel uge!

Vi kommer ellers rundt disse dage; forrige weekend Rørvig, denne Lolland og nu til Italien i morgen. Kristoffer har ikke været det nemmeste barn de sidste par dage -vi gætter på det er fordi der er tænder på vej. Han savler ihvertfald mindst lige så meget som Mads, græder, er sur og klør sig i munden. Og han skal ihvertfald ikke have sutten!! Han blev også vaccineret i torsdags, så det er jeg da lidt spændt på om han kommer til at reagere på mens vi er væk... Der kan gå alt fra 1 dag til 1 måned (!) før en evt reaktion (feber, mæslinge-lignende udslæt) Weekendens dejlige tur til det skønne sommerhus på Duevænget er dokumenteret i billedalbummet øverst til højre -billederne er kommenteret for interesserede.

Kristoffer hjælper mor med at pakke

PS: I dag har Kristoffer fanget det der med at give kys. Vi legede inde på hans værelse mens jeg pakkede, og han stod og kyssede sit spejlbillede og grinede. Så satte jeg mig ned og sagde "må mor få et kys?" Og så gik han hen til mig med trutmund og det hele, og så fik jeg et helt rigtigt kys! Det virkede tre gange, så han har helt sikkert fattet konceptet. Så dejligt :o)

Ingen kommentarer: