fredag den 16. juli 2010

Vending

Ja, som de fleste af jer ved fra facebook eller hestens egen mund (ja, ja... det er mig...) så var vi forbi Herlev i forgårs for at få babyen vendt om. Og det gik fint. Det gjorde lidt ondt, og var ikke videre behageligt, men vendt om blev den, og siden det er der faldet en helt ny ro over mig. Jeg tror rent faktisk, at jeg er begyndt at forstå, at jeg skal føde et barn helt rigtigt. Og jeg glæder mig... Og jeg er også nervøs, spændt og lidt bange... Men vigtigst af alt føler jeg mig faktisk klar til det. Ikke at det behøver være nu, tværtimod. Den må meget gerne vente lidt endnu -jeg er faktisk (overraskende nok!) slet ikke utålmodig. Men nu får vi se om den fornemmelse holder ved, hvis jeg går to uger over tid og først føder om 3 ½ uge :)

Den tykke mave (15/7)

1 kommentar:

Eva sagde ...

kære kære Dorte,
mit råd til dig vil være:
husk at arbejd MED veerne og ikke imod dem - de er der for at hjælpe dig med at føde, og det hjælper utroligt at tænke på det. Jeg håber du får en rigtig god oplevelse.
Held og lykke - det bliver jo som sagt på mandag ;-))
knus Eva