lørdag den 4. september 2010

En tjeneste for svigerfar

Min svigerfar spurgte forleden om ikke han måtte give Sebastian en broderet julekalender i navngivningsgave, for sådan en havde min svigermor lavet til Kristoffer.


Han ved at jeg godt kan lide at brodere, så han regnede bestemt med at jeg ville lave den, hvilket jeg gør med glæde. Jeg havde tilfældigvis tidligere samme dag bestilt denne her på nettet:

Så det passer jo alt sammen fint sammen. Og Sebastian er så lille i år, så jeg har helt til næste jul til at lave den færdig :)

Tilgengæld kommer der lige lidt bitterhed over prisen på sådan en. Jeg havde kigget på nettet for at se hvilken slags det skulle være, og så gik jeg ned i garnforretningen i Rødovre Centrum, for de plejer at have lidt af den slags hængende. Og de havde da også den jeg gerne ville have. Til 700 kr. Hmm... Jeg fandt den på nettet til 269!! Det er eddermandme en lige lovlig høj gevinst de scorer på at sælge dem! Jeg ledte lidt videre på nettet da jeg kom hjem, og fandt forskellige priser, fra 269 til ca. 400. Men helt ærligt, tænkt på alle de godtroende gamle damer, der bare brænder kassen af i forretningen, fordi de tror at det er det, ting koster? Jeg synes det er lige frækt nok...

Ingen kommentarer: