tirsdag den 1. marts 2011

Børnehave (!)

I dag startede Kristoffer i Brønsparkens Fritidscenters udflytterbørnehave, også kaldet Gaarden.

Vi var deroppe på besøg i sidste uge.

Kristoffer skal gå på Uglestuen :)
Kan man tillade sig at lave en flot papugle til døren, eller er det for pushy :D

Et kig ind på stuen. Flisegulv og slidt. Sådan er hele huset... Det er lidt sjovt, når man kommer fra Rødkilde, der bare er den flotteste vuggestue, jeg nogensinde har set. Der gør de utroligt meget ud af, at det skal være et lækkert sted at være, både for børn og ansatte. Det lægger de vist ikke så meget vægt på oppe på Gaarden.

Legepladsen:
Legehus, rutsjerør, traktor, masser af plads til at løbe rundt, og et sted man kan sidde og se toget køre forbi hver halve time. Wauw....

En stor sandkasse, plads til at køre på cykler og gynger er der også.

De har også et naturværksted (mest til de store børn) og en sal, hvor man kan tumle og lave rytmik.

Spændende...

2 kommentarer:

Lea sagde ...

Ihh hvor går dog tiden dog stærkt! (bare for at lyde som en kliche...)

Tror det bliver fedt med den kæmpe legeplads OG togudkigspost!
Og tror det er en kende pushy at lave et ny ugleskilt, jeg ville vælge en strategisk mængde af tid og så lave et nyt...
... for det er sgu da det mest uinspirerede skilt jeg i mit liv har set. Selv jeg kunne gøre det bedre, og det ved alle siger ikke så lidt!

Louise sagde ...

Hej Dorte

Jeg kan vist ikke helt finde rundt i det her blog univers. Jeg fandt din blog, da jeg google på brønsparkens børnehave. Vores datter er blevet tilbudt en plads og jeg vil utrolig gerne høre noget om børnehaven - har du lyst til at dele dine oplevelser af stedet?
Louise