onsdag den 11. februar 2009

En ellers hyggelig start

Jeg har passet Kristoffer og kusine Kirstine siden i torsdags. Kirstines mor, Janni, har været hjemme sammen med os for at køre Kirstine ind i dagplejerutinen. Det er gået såååå godt! Børnene har bare leget og hygget sig og været rigtig søde ved hinanden. Så det skal nok komme til at gå helt fint. Og det er dejligt at se dem hygge sig. Ikke ligesom når det bare er mig og Kristoffer og han keder sig. Det er klart sjovere at være sammen med kusinen!
Men, men, men... Vi havde besøg af nogle venner og deres småsnottede børn i søndags, så nu er Kristoffer selvfølgelig blevet syg! Han var rigtig ked af det i går aftes og det tog meget lang tid for ham at falde i søvn. Og så vågnede han tre-fire gange før vi selv gik (tidligt) i seng, og han skreg og skreg. Vi tror han har ondt i halsen, men det er jo svært at vide. Han er også vågnet mange gange i løbet af natten, men der har han bare skulle putte sammen med os og have sutten. Så det er en træt, pyldret dreng jeg har i dag. Han ville kun sidde på armen hele morgenen, men tilgengæld faldt han hurtigt i søvn i sin klapvogn i køkkenet, så måske er han friskere i eftermiddag... Jeg krydser fingre! Jeg vil så gerne tilbage på arbejde i morgen!

Det er så spændende at kigge ud i gården

Hygge på gulvet

Det er rigtig godt at sidde og lege sammen!

Ingen kommentarer: