søndag den 10. maj 2009

Kristoffer's big night out

Ja, så har vi prøvet at få Kristoffer passet overnight. Ikke fordi vi skulle noget, vi tænkte bare det var ved at være tid til at få prøvet det af. Og det gik rigtig fint! Han hyggede sig så meget med mormor og morfar -og de hyggede sig også med ham. Han var supernem og den eneste gang han blev ked af det, var da han så et billede af Jacob på deres køleskab. Så græd han lidt fordi far ikke var der rigtigt, men min mor fik hurtigt distraheret ham og så var det ovre. Han var supernem at putte og sov hele natten uden at sige en lyd. Så ham vil de meget gerne passe igen, og det er jo dejligt at vide!

Jacob og jeg tog til Helsingør og spiste en is og drev lidt rundt for at få tiden til at gå. Så tog vi i biografen og så Wolverine -den var ikke så god, men valget i Helsingørs cinema center var den eller Hannah Montana, så jeg er sikker på vi tog det rette valg. Vi havde snakket om at gå ud og spise bagefter, så vi kunne være i nærheden af mine forældre til efter Kristoffer var kommet i seng (i tilfælde af at han ikke kunne sove, og vi skulle have ham med hjem), men vi satsede på det gik, så vi tog sandwiches med hjem, satte os foran hhv computer og playstation og nød at få lov at være lidt i fred!

Søndag morgen stod vi sent op, den var vidst halv ni(!!!), jeg løb en tur mens Jacob lavede brunch-morgenmad og så havde vi ellers hele formiddagen til at rydde lidt op og slappe mere af før mine forældre afleverede en meget glad og tilfreds dreng ved 12tiden. Resten af dagen er gået på rengøring, oprydning og lidt havearbejde og så en masse hygge og leg med Kristoffer selvfølgeligt! Det var rart at kunne sove længe, men vi savnede ham begge to også lidt!

Ingen kommentarer: