tirsdag den 20. januar 2009

Ny autostol

Så har vi købt ny autostol. Den fik bedste score i Tænks store test, og den var på tilbud i Bilka i sidste uge, så det er jo helt fantastisk! Den er lidt spøjs, med en stor pude foran barnet, men Kristoffer kan nu meget godt lide den. Det er nærmest som et lille bord. Jeg synes også det er lidt mærkeligt at man slet ikke skal sætte den fast, andet end med selen ind foran, ligesom man selv har det. Men altså -hvis Tænk siger den er god, så må det jo være sandt. Kristoffer prøvede den igår på vej hjem fra Jacobs forældre, og på trods af at han var træt, så smilede han hele vejen. Det er vidst meget godt at være stor nok til at kunne kigge fremad.
Billedet er fra i søndags, da vi kørte hjem fra Lolland, og det er Kristoffers fætter der sidder i sin nye autostol -magen til vores:

Fætter Mads

Læg forresten lige mærke til det fine legetøj, der ligger foran Mads. Det har min svigerinde Lotte lavet, og hun er bare totalt god til sådan noget krea-noget. Jeg ønsker mig 1000 ting af hende, som hun skal lave til os. Bl.a. et betræk til autostolen og legedyr.

Jeg vil ikke sige hvad Peter og Lotte kalder den, men jeg synes Sørens navn Mærkedyret var rigtig godt!

1 kommentar:

Lea sagde ...

Årh hvad et fint mærkedyr! Den er altså virkelig cute