søndag den 7. juni 2009

Mors tur

Jeg har gået og brokket mig lidt over, at det hele er hverdag, hverdag, hverdag for tiden... Selv weekenderne er hverdag, bortset fra at Jacob er hjemme.... Og det er superdejligt at han er det :o) Men jeg synes bare det er lidt trist at hver dag er det samme. Det skal nok blive bedre når først Kristoffer er kørt ind, og jeg rent faktisk kan lave noget andet i et par timer. Men jeg trænger til et afbræk. Og efter lidt tænken, og gode forslag fra Jacob, fandt jeg ud af, at det jeg allermest har lyst til er at invitere min gode veninde, Helle, med på hotel. Det gjorde jeg så og d. 20. tager vi et tog til Malmø for at shoppe, hygge, spise god mad, sove uden afbrydelser og stå sent op! Og så måske lidt sightseeing :o) Ih, hvor jeg glæder mig! Bare det var nu!!!

Hotellet, Baltzar, der ligger supercentralt... tror jeg nok :o)

2 kommentarer:

Lea sagde ...

Ih hvor hyggeligt! Det bliver da totalt herligt for jer!

Ann Louise sagde ...

Ja sikke en god idé. Kan godt forstå du glæder dig.