torsdag den 25. juni 2009

Nyt blogindlæg

Min søde bror Peter har en god pointe (jvf. kommentar til sidste indlæg) -jeg har helt sikkert mere tid til at lave nye blogindlæg nu, men tilgengæld mangler jeg inspiration... Ej, det er nok noget pis -jeg vil prøve at være bedre, for det har godt nok været lidt sløjt på det sidste. Undskyld, kære læsere!

Nå, ved I hvad? Kristoffer kan gå!! Han går rundt i hele stuen, og i vuggestuen (siger pædagogerne ihvertfald), og han er rigtig dygtig til det. Det er tydeligt at han selv synes det er fedt -han kommer nogle gange med sådan et fantastisk 'Ih, hvor er jeg dygtig' grin når han har gået ekstra langt. Det har været lidt svært at fotografere det -jeg må prøve at optage det en af dagene.

3 kommentarer:

Lea sagde ...

Øj hvor er det vildt, så store de blir de unger! Sejt er det i hvert fald :)

Eva sagde ...

Til lykke med det!

Jeppe Morgenthaler sagde ...

Fest at glæde sig over at kunne gå.

Jeg tror jeg vil glæde mig over at jeg nu kan gå en tur til bageren og hente godt brød til min nyerhvervede okse/hvidløgspølse. Mums.

Måske vil jeg endda gadedrengehoppe lidt af vejen. :-)