onsdag den 17. juni 2009

Tjek på Riget

I dag har vi været på Riget med Kristoffer, så kirurgen kunne kigge på hans hoved -et standard '1 år efter operationen' besøg. Lars sagde at det altså var blevet så flot rundt, og at Kristoffer ihvertfald aldrig skulle opereres for det igen. Det sagde han jo også til 3 måneders kontrollen, så det var jo godt nok :o) Kristoffers kranie har ikke lukket sig helt sammen endnu, så han har stadig en blød plet bag på, men det gør ingenting, og der er ingen forholdsregler vi skal tage. Det eneste er, at så vil Lars gerne se ham igen om et år, men det er jo meget hyggeligt, så det overlever vi nok.
I venteværelset nåede vi lige at snakke med nogle forældre, der havde deres 8 måneder gamle dreng med. Jeg spurgte om han skulle opereres, men de vidste det ikke helt endnu. Forældrene (Helle og Jacob) var meget glad for at se en dreng, der var blevet opereret og de fik bloggens adresse, så de kan se billeder og læse om vores forløb. Helle fik også mit nr. og ringede her for lidt siden. Jeg ville selv så gerne have haft nogle at snakke med, så det var jo bare dejligt at kunne fortælle om vores gode forløb. Det viser sig så at deres drengs hoved nok ikke er vokset så meget sammen som Kristoffers var, så det er ikke sikkert at han skal opereres, og det er jo bare rigtig dejligt for dem. Helle har lovet at ringe og fortælle hvad der sker, så det er jeg glad for. Det er jo ikke lige sådan nogle historier der bare går i glemmebogen.
Og så huskede vi denne gang at spørge efter en reserve-Theo, og ham fik vi uden problemer. Lars kommenterede godt på, at det var ligesom at se Knut i Berlin. På billederne lignede han reserve-Theo, men i virkeligheden var han lige så grå og nusset som Theo :o) Et lille billede af en glad dreng:

3 kommentarer:

Pottelotte sagde ...

Sejt. Hvor er det dog skægt så mange Helle og Jacober der findes, det er det trejde par jeg kender til. Ti hi! Dejlig dreng med dejlig bamse!

Lea sagde ...

Hvor dejligt at alting er som det skal være! Og grineren med Theo - det er jo lidt som et før og efter billede det der. Theo den første er tydeligvis en kulbjørn som min mor kaldte Isse (altså min isbjørn-bamse-isse, det andet ville bare være sært : )

Eva sagde ...

Dejligt Dorte - til lykke med det! Forstår ikke helt det med Theo, men den er nok intern.