lørdag den 26. april 2008

Blufærdighed gone bye-bye

Før fødslen tænkte jeg meget over, om jeg nogensinde ville kunne finde på at sidde og amme foran fremmede, sådan som man nu engang tit ser småbørnsmødre gøre. Og det må jeg indrømme, at jeg havde svært ved at forestille mig. Men når der efter ikke engang 24 timer på fødegangen, havde været fire forskellige sygeplejersker forbi for at hjælpe gang i amningen, og de alle havde sagt "Har du noget imod at jeg liige..." for så ellers at fatte et ordentligt tag om brystet og presse juniors hoved mod det i en form for brydergreb, ja så er der sgu blevet rykket lidt rundt på min opfattelse af privatsfæren. Men jeg satser altså ikke på at blive en af dem der bare flasher løs. Jeg tror jeg vil foretrække at dække lidt af, om ikke andet for alle andres skyld :o)

1 kommentar:

...og hva så! sagde ...

Fnis...bare vent! Om en måned kan du sidde midt på Vesterbrogade og amme. Det fik jeg at vide...og jeg tænkte ALDRIG...ALDRIG i livet. Men det endte lide præcis sådan! De skal jo ha mad!! Og man kan sagtes udtænke alle mulige triks, så det bliver mere end diskret. Go fornøjelse :-)