tirsdag den 5. august 2008

Den endelige afgørelse

En af Jacobs forældres venner døde i fredags, og det rykkede lidt rundt på mine svigerforældres weekendplaner. Vi blev en ekstra dag i Rørvig, for at nå at se Jacobs mor mere end bare en halv aften. Trods alt var det en rigtig hyggelig weekend, og vi nåede både at opleve fantastisk sommervejr, med gåtur i klipklappere og isspisning, og storm-agtige regnbyger.
Jeg var nødt til at rykke mit besøg i vuggestue no.3 til næste mandag. Men i weekenden fandt jeg ud af, at jeg allerede har bestemt mig. Så i går aftes skrev jeg Kristoffer op til Studenterrådets (dem der bare var superflinke, men med dårlig beliggenhed og ingen legeplads) og Trekanten (med den store legeplads og god beliggenhed). Jeg aflyste besøget i no.4 i dag, da der ikke var nogen grund til at se endnu et sted, når jeg nu har bestemt mig. Vi besøger stadig Trekanten på mandag, og hvis vi ikke kan lide dem, så siger vi jo bare nej tak til pladsen der, hvis den skulle komme. Men det var egentligt meget rart at få taget beslutningen og have det overstået. Så behøver vi ikke spilde mere energi på det.
Vi skal til begravelse på torsdag og det bliver "spændende" at se, hvordan det går, at have Kristoffer med til det.

Ingen kommentarer: