fredag den 1. august 2008

Et projekt er fulgt til dørkarmen

Den hjemmelavede uro er (næsten) færdig! Jeg startede på den en uges tid før operationen, men det er ikke klipperiet, eller det med at finde på figurene, der har været det sværeste eller det der har taget længst tid -det var jeg færdig med dagen efter vi kom hjem fra hospitalet... Det har tilgengæld taget tusind år at få tingene til at balancere, men nu er den ved at være der. Jeg mangler bare lige noget brunt silkepapir, der kan krølles sammen til en lort, fluen skal sidde på -med fire papirsclips inden i, ellers passer vægten nemlig ikke :o)

3 kommentarer:

Ann Louise sagde ...

Ej hvor er den fin!!!! Meget krestivt må jeg sige ;-)

Ann Louise sagde ...

ja KREATIVT mente jeg selvfølgelig

Søren sagde ...

Hvor er den flot! Sådan en er jeg sikker på at Kirstine ønsker sig til sin 5 måneders fødselsdag!