onsdag den 13. august 2008

Langt og blandet

Eftersom det er lidt tid siden jeg har fået skrevet sidst, kommer der lige et totalt rodet indlæg...

Først et billede:

Langt om længe faldt han i søvn...

Kristoffer har lidt svært ved at falde i søvn nogengange. Så bruger vi det meste af aftenen på at gå rundt med ham. Jeg tror egentlig at han er nem i forhold til mange andre børn, men det har været noget nyt for os, at han ikke bare sover efter fem minutter. Men det er kun en gang imellem :o)

I lørdags holdt min mor 60 års fødselsdag, og det var bare superhyggeligt!

Kristoffer giver sin kusine tæv!

Der var jo rigtig mange af mine forældres venner der har fulgt med i operationen på sidelinjen, og det var var vidst i det hele taget dejligt for mine forældre at vise alle tre børnebørn frem. Og så var det jo superdejligt at se fætter Mads og kusine Kirstine -det var lidt lang tid siden sidst.

Annamaja og Kirstine i zoo -de var enige om at sutten ER mere interessant end dyrene

Tirsdag var vi i zoo med Helle, Sandie og Janni og det er altså super at have nogle andre mødre til at vende et par ting med. Og selvom vi mest stod/sad og snakkede og brugte laaang tid hos shawarma-dyrene, så fik vi da set det nye elefantanlæg og flodhestehuset. Der er altså blevet meget fint. Og jeg har fået købt et årskort, så hvis der er nogen der vil med i zoo, så siger I bare til :o)

Vi har også været på besøg i vuggestue no. 3, Trekanten, med den fede legeplads. Der var rigtig fint, men de er ved at omlægge sig fra kollektiv ledelse til lederstyret, så der var lidt rod i personalesituationen, de søgte en masse nye pædagoger, leder og souschef. Det vil sige at man absolut intet ved om, hvordan de har det sammen, når Kristoffer evt skal starte. Så dem besøger jeg igen til foråret, så får vi se :o)

Ellers går overvejelserne i øjeblikket på, at jeg synes jeg gerne vil starte til noget bevægelseshalløj med Kristoffer, helst sammen med Helle, Janni, Sandie og de andre (hvis de har lyst). Vi har lidt kig på noget "stimulastik" (fantastisk navn, ik?) men det er ret svært at finde noget, en dag der passer alle. Jeg kan f.eks. ikke mandag (yoga) og onsdag (der har Jacob Kristoffer fra september, når studiet starter igen), så vi får se om det bliver til noget. Ind til videre har jeg købt bogen "Leg med din baby", så det må jeg jo starte med at gøre :o)

I morgen starter vores ferie. Eller, der går lige nogle dage før det bliver vores fælles ferie... I morgen eftermiddag tager jeg i sommerhus med nogle veninder til lørdag formiddag. Jacob og Kristoffer kører til sommerhuset i Rørvig og er der sammen med mine svigerforældre. Så henter Jacob mig lørdag og SÅ begynder vores ferie. D. 23 holder vi fest for Kristoffer, for familien og d. 24 tager vi hjem. Mandag når Jacob til et møde og jeg skal til yoga, og så kører vi til Sverige. Der bliver vi til torsdag eller fredag og den sidste weekend i august skal vi så til Lolland og være i sommerhus med Peter, Lotte og Mads. Vi skal køre lidt rigeligt, men det bliver hyggeligt, gør det!

Ingen kommentarer: