onsdag den 8. oktober 2008

Billebror

Ihh, I dag kommer billebror til verden! Det er min veninde Leas svigerindes andet barn. Billebror er storebror Alexanders navn for lillebror... Jeg er meget spændt på at høre hvordan det planlagte kejsersnit går. Det er lidt sjovt at tænke på... Så i den anledning får i et snart 1/2 år gammelt billede af Kristoffer:
Han var bare så lille og snasket :o) Ann Louise skal have kejsersnit fordi Billebror eftersigende er kæmpestor. Hun har lavet en konkurrence, hvor vi skal gætte vægten og jeg gætter på 4630 g. Navnet har der også været lidt debat om på bloggen og vi har stemt på Theo!
Jeg ved godt at der foregår fødsler og kejsersnit overalt i verden hele tiden, men det er nu altså mærkeligt at sidde og vide at det sker for nogen man kender. Men vi glæder os til at høre om det, forhåbentligt senere i dag!

1 kommentar:

Lea sagde ...

Fik lige et kæmpe chok, kom til at trykke på din blog i stedet for Evas og så et billede af en bebs. Så så overskriften og at det var din. Og ja så troede jeg at du havde både set billeder og hørt om Billebror før os! Nåede lige at blive lidt muggen :D Men vi venter godt også i spænding her. Han burde jo være ud nu ham min lille nye nevø!!!!