mandag den 13. oktober 2008

Opdatering i billeder

Så er der lige lidt billeder fra de sidste dages eventyr. Eller fra nogle af eventyrene, for jeg kan da se at vi bliver dårligere og dårligere til at huske kameraet...

Fætter Mads og kusine Kirstine, fra sidst vi mødtes i mødregruppen.

Og I skal da også have et billede af Kristoffer fra samme dag

Jaja, han er blevet rigtig dygtig til at sidde i den høje stol og spise spændende ting. Det ser simpelthen så nuser ud med hans små fødder, der stikker ud under bordet :o)

Hans kørepose/dragt jeg næsten har strikket færdig. Den er lavet sådan at den både kan knappes til pose (så han kan ligge og sparke nede i barnevognen) og til at man kan knappe ben i (så man kan bruge den i autostolen) Jeg er meget stolt af konceptet!

Juniors første sejltur... Fra det kgl bibliotek til Knippelsbro med havnebussen. En tur på ca. 2 minutter :o)

Nå, afsted til Öjasjömåla!

1 kommentar:

Lea sagde ...

Sikke nogen søde billeder! Og det er et smart koncept med din pose!

Jeg havde den mest spacy drøm i nat med os to. Vi skulle bla. slæbe rundt på et lig som havde bandager på som en mumie, gå op af en stejl bakke, synge Norwegian Wood og vi kunne ikke kende forskel på verdenshjørnerne. (Vi vidste dog at solen står op i øst...)
Og du var vildt misundelig fordi jeg op til flere gange har været oppe af den bakke i DK med den største stigning. (Den bakke jeg talte om i drømmen er jeg dog ret sikker på ikke har DKs største stigning.)
Skrev lige her om det på din blog. så du kan huske mig på den næste gang vi taler sammen :)

Ha en god tur til Sverige!!