fredag den 6. marts 2009

Vores nye hjem

Ja, der er en uge til vi flytter -det er helt ufatteligt! Vi glæder os rigtig meget, men det er også nogle hårde dage. Jacob har travlt på arbejde og jeg er uhyggeligt træt hver aften, så det er lidt stressende oveni. Anyways, vi var ude og besøge Stina, vi bytter med, i søndags, og jeg fik taget et par billeder, så I kan se hvor fint der er :o) Det er på 2. og 3. sal i en villa i Brønshøj med lidt dele-have.

Der er to stuer en suite, lidt ligesom her på Christianshavn -der er bare ikke døre mellem dem.

Det her er stuen-stuen -med Stina i :o)

Spisestuen. De to billeder er taget fra samme sted, bare hver sin vej :o)

Kristoffer skal have sit eget værelse, hvor der er indbyggede skabe med plads til vores tøj!

Det her er så gangen. Man kan forestille sig at man står inde på Kristoffers værelse og kigger ud. Man kommer ind lige til højre, stuen ligger til venstre, spisestuen længere fremme til venstre -køkkenet ligeud, ved siden af det på højre side af gangen ligger badeværelset. Så er der et garderobeskab og sidst, men ikke mindst -trappen ovenpå!

...Hvor man kommer op til det her helt FANTASTISKE rum. Det er et stort værelse, med de her charmerende vinduer i enderne med solnedgang, og det bliver bare så fint! Vi skal have soveværelse deroppe, men der bliver også plads til et skrivebord og et sybord. Ih, jeg vil bo der nu!

3 kommentarer:

Ann Louise sagde ...

Ih hvor ser det dejligt ud. Jeg kan godt forstå i glæder jer. Dejligt at Kristoffer får sit eget værelse og at I får sådan et kæmpe soveværelse.

Peter sagde ...

Weee - så fint det er. Jeg kommer forbi jævnligt i ugens + weekendens løb. Er I der til en kop eventuel kaffe, eller har I professionelle til at ordne det hele for jer?

Dorte sagde ...

Juhu, Peter! Det bliver så hyggeligt at se noget mere til dig. Jeg ringer senere og lokker dig til at komme ud på lørdag og hjælpe med at flytte :o)