lørdag den 31. maj 2008

Mads

Så har jeg fået mig en nevø, der hedder Mads. Han kom til verden i går og vi har været ude og besøge ham i dag sammen med Søren, Janni og Kirstine. Så for første gang var de tre fætre/kusine samlet. Kirstine er fra marts, Kristoffer fra april og nu Mads i maj. Det skal de nok blive glade for i længden. Og vi andre er det jo i forvejen. Det er altså uvuderligt at have folk omkring sig med babyer, så kan man altid lige ringe og høre, hvis der er noget man er i tvivl om.

Mads er bare rigtig fin og sød og lille! ...eller han vejer over 3400, så han er jo egentlig stor nok, men i forhold til Kristoffer er han altså lille.




Vi har forøvrigt fået en tid til forundersøgelse på Riget på onsdag, så der får vi forhåbentlig en tidsplan over det fortsatte forløb. Jeg er meget spændt på at få at vide, hvad de vil gøre med vores lille dreng, og jeg håber, at jeg kan lade være med at tænke helt så meget på det, når jeg ved hvad der kommer til at ske.

Ingen kommentarer: