mandag den 26. maj 2008

sol, sol kom igen...

På trods af det mega-irriterende regnvejr er humøret faktisk godt i dag. Jeg er ikke længere så bekymret for hvad der skal ske med Kristoffer. En masse tænketid har fået overbevist mig om at han ikke dør af det, og det er jo det vigtigste. Vi er stadig spændte på at høre hvad de vil gøre ved ham og vi håber de ringer i løbet af i dag.


Ellers har det været en dejlig weekend i hyggelig hule herhjemme det meste af tiden. Jeg trængte til at det bare skulle være os tre. Vi lånte 5 dvd'er med Beck, så det har været krimi-weekend. Lørdag var vi i Espergærde og besøge mine forældre. Det var med grill i haven og gåtur ned til stranden i det skønne solskinsvejr. I dag havde jeg så glædet mig til, at gå en lang tur her i København, når nu Jacob skulle på arbejde igen, men jeg tror vi nøjes med at gå ned og handle. Så kan vi også få prøvet barnevognen med regnslag på.
Her til formiddag var vi til 5 ugers tjek med Kristoffer og lægen sagde at han så fin ud. Han vejer nu over 4 kilo og er ved at få nogle fine fedtdepoter rundt omkring.

2 kommentarer:

Lea sagde ...

Godt at høre, at du har fået nogle tanker på plads i hovedet!

Er meget spændt på at høre hvad doktormanden har at sige, og krydser alt hvad krydses kan for at han siger gode ting!

Totalt dejligt billede af den lille fus!

Kys og møs Tante Lea

Jeppe Morgenthaler sagde ...

Godt at høre at humøret er opadgående. Masser af tanker og knus herfra.

Jeppe