tirsdag den 14. april 2009

Hjemme igen

Så er vi vel hjemvendt fra en helt fantastisk dejlig påskeferie i Sverige. Det har jo været strålende sol det meste af tiden og vi har været en del ude. Kristoffer har fået sit første par sko -de er SÅ fine!! og svenske :o) Og vi har også investeret i en lege-dragt, sådan en tynd udgave af en flyverdragt, så han rigtig kan trille rundt på jorden uden at blive alt for beskidt, eller syg, for den isolerer også lidt. Den fandt vi i Lindex, som min mor mente måtte være det svenske svar på H&M, og det er jo ret sjovt eftersom H&M er svensk... Det grinede vi meget af!
Det er nu også dejligt at være hjemme, men her er meget at gøre (eller, det er mest ting jeg gerne vil gøre såsom sy gardiner, plante altankasser, lave fotos til ophængning og nå at skrive spændende og udførlige blogindlæg...) og jeg er en lille smule stresset, mest fordi jeg i morgen tager Kristoffer under armen og flyver til Ålborg for at besøge min ven Svend. Det virker en kende uoverskueligt med klapvogn og madpakke, skiftetøj, bleer, handyseat og måske en autostol. Og så bare for en dag! Men jeg glæder mig til at se ham og hans søde kone, Pernille, så det skal nok blive godt når vi først er kommet afsted!
Hvis I vil se mere til hvad vi fordrev tiden med i Sverige, så har jeg lavet et album (med kommentarer under billederne) fra ferien.. Bare klik på det øverste billede i den højre bjælke :o)

Ingen kommentarer: