torsdag den 30. april 2009

Hurra!

Billedet er godt nok fra Kristoffers fødselsdag, men jeg tænkte at det her kræver et flag og et lille hurra. Jeg fik nemlig ringet til pladsanvisningen i dag, og ordnet det sådan at Kristoffer er kommet på venteliste til Rødkilde, og er nr. 9. Det betyder at han højst sandsynligt bliver tilbudt plads senest 1. juni, eftersom de første 14 på listen havde sagt nej sidst jeg snakkede med pladsanvisningen for et par uger siden. Og det synes jeg bare er rigtig, rigtig dejligt. Han er sååå klar til vuggestue, og det er jeg også! Jeg bliver godt nok nødt til at finde noget arbejde hen over sommeren så, men det ville heller ikke være så skidt at komme ud og lave noget andet end at tulle rundt her...

(Vi kunne også istedet lade som om flaget og indlægget er til ære for Lotte, for hun har fødselsdag i dag -TILLYKKE!)

1 kommentar:

Eva sagde ...

Godt gået lille mor!