torsdag den 23. april 2009

Nysted t/r

I går smed jeg Kristoffer i bilen efter morgenmad og kørte til Nysted, ned til min farfar og farmor. Jeg elsker at være på besøg hos dem, og jeg er ked af de bor så langt væk, så jeg ikke får set dem oftere. Bortset fra at jeg havde glemt en stol til Kristoffer gik det rigtig fint. Han synes de var søde og han kravlede rundt og pillede ved alt. De grinede bare, og var rigtig glade fordi vi var der. Det er bestemt en succes der skal gentages. Dog vil jeg sige at jeg var fuldkommen smadret om aftenen. Det er lidt hårdt at køre 300 km uden nogen at snakke med (Kristoffer tæller ikke rigtigt, og desuden sov han det meste af begge veje) Jeg fik desværre ikke lige noget godt billede af dem alle tre, men her er Kristoffer da med sin oldemor:

Ingen kommentarer: