fredag den 26. september 2008

En hurtig opdatering

Så har vi været til tjek på Riget. Vi var der 5 min før vi havde en aftale og vi var ude af døren igen ca. 4 min efter. Så det var pænt hurtigt. Meget rart at det for en gangs skyld IKKE tog halvanden time! Lars sagde, at det så rigtig flot ud, og at han ved et tilfælde havde fundet siden her, og set på billederne at det jo så pænt ud. Det er da lidt sjovt, synes jeg. Men han var meget stolt af sit arbejde og sagde, at det skulle Kristoffer ihvertfald aldrig mere opereres for. Et meget flot symetrisk hoved, tror jeg han kaldte det, og kommenterede også på hvor langt tilbage panden er kommet. Så det var jo rigtig dejligt at høre. Han skal se os igen et år efter operationen, og så regnede han ellers med, at vi ikke skulle bruge mere tid på det. Så det var jo en fantastisk nyhed! I får et sæt før/efter billeder senere, men lige nu låner jeg Jacobs computer og der er ikke så mange billeder at vælge imellem.
Nu skal vi på Langelinje med Helle og Annamaja og sige hejhej til den lille havfrue!

1 kommentar:

Lea sagde ...

Hvor herligt! Selv jeg havde regnet med at det var det de ville sige (for det ser altså pænt ud!). Så var det da godt rart at få at vide!
Håber ikke fiskedamen havde rejsefeber!

Knus og kram