mandag den 1. september 2008

Hjemme igen

Så er vi vendt tilbage til vores lejlighed i København igen. Sådan helt rigtigt, og det er faktisk meget, meget dejligt. Ugens faste program ser stramt ud med yoga mandag, stimulastik tirsdag og Jacob hjemme på barsel onsdag mens jeg er på uni. Så jeg tror ikke vi kommer til at kede os!

Vi har indrettet et lille hjørne med kravlegård i stuen ved siden af mit skrivebord og overfor sofaen. Så er vi lige i nærheden når Kristoffer ligger der og leger. I næste weekend henter vi en tremmeseng, som der lige akkurat kan blive plads til mellem vores seng og puslepladsen inde i soveværelset. Så kan han ligge der til vi (jeg) er klar til at han kan rykke ind i et andet rum.

Og så er det ellers tid til at smide et par kilo. Vi har holdt ferie med alt for mange søde sager, som sædvanligt, og jeg mangler stadig at smide mindst 12 kg efter graviditeten. Så nu er det tilbage til de gode råd fra Slankedoktor, igang med yoga og gåture. Vi har heldigvis fået et ark med hjem fra yoga i dag, men nogle øvelser man selv kan lave. Det er jeg rigtig glad for, for jeg har enormt dårlig "kropslig" hukommelse... Jeg kan som regel huske udgangspunktet for en øvelse, men når jeg så sidder der, har jeg ingen anelse om, hvordan jeg kommer videre. Så nu håber jeg at vi kan være dygtige til det :o)

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Ih, hvor jeg stadig elsker at læse om Kristoffer og hvad han og hans forældre bedriver tiden med. Billederne er så dejlige, også dem fra Rørvig. Skønt at kunne følge med i det hele. Mor, Dorte, beskriver det hele så godt...
Stort knus fra en altid glad og trofast læser.
Maria