søndag den 14. september 2008

Lidt billeder

Kristoffer har fået en frø af sin kusine Julie. Hun har selv syet den, og den er bare supersød og meget flot. Jeg er pænt imponeret over, hvad en 11-årig kan med en symaskine!
Den er lige så stor som Kristoffer :o) og så har den nogle gode ben og arme man kan bide i, og det er lige noget for ham!
I går var vi til min veninde Helles datter Annamajas fest. Jeg glemte mit kamera, så I må nøjes med et billede af Kristoffer, der leger prøveklud i den vest, jeg havde strikket til Annamaja. Den blev ret fin, hvis jeg selv skal sige det :o) Det var rigtig hyggeligt at se Helle og Jakobs familier, de har jo også fulgt lidt med i operation und alles på sidelinjen, så det fine resultat blev beundret.
Og så er Kristoffer blevet lidt af en akrobat. Han har ikke vendt sig hele vejen rundt endnu, men det er godt nok tæt på!

Ingen kommentarer: