torsdag den 12. juni 2008

Aye's and Nay's

Ja tak til:
  • Futurama, That's sooo funny!
  • Åh Abe -Posemandens bil er et uvuderligt fedt nummer!
  • Grill-mad der IKKE smager af tændvæske...
  • Tegneserier. Især Pondus og alt andet Mads Øverli har haft fingrene i!
  • Gadgets. Venter i spænding på ny mobil og nyt kamera.
  • Blæsevejr... når man ikke skal cykle, altså.
  • Indiana Jones 4 -Jeg synes den var god.
  • Åkander. De er pæne.
  • Baby alamer. Hvor er det bare smart!
  • Kristoffer. Han er altså bare sød og dejlig...
Nej tak til:
  • Dovne mennesker der fylder unødvendigt i elevatorer, og alligevel bliver sure over at man har barnevogn med!
  • Eksamenslæsning. Nøj, hvor er det fedt at være på barsel!
  • Strejkende sygeplejersker. Ja undskyld, nu synes jeg det er nok...
  • Windows Vista -Fuuuuck, hvor tager det lang tid!
  • Jalousi. Hvor er det dog en grim følelse.
  • Butikker man ikke kan komme ind i, fordi man har barnevogn med.
  • Rygere. Undskyld (mest til dig, Lea!), men hvor ville det være meget dejligere uden... Skidt indstilling når man selv er eks-ryger, I know..
  • tv2s programflade mellem 9 og 12. Genudsendelse af (ofte i forvejen meget ringe) morgen-tv og Lorrys set og sket eller brunch. Oh, my God! Er der ikke noget bedre de kunne sende?
  • Pollen

3 kommentarer:

Lea sagde ...

Hej frøken Hellig-dutte

Føler mig jævnt truffet. Hrmph! :D

Knus og kram fra tante ryger

ps. Jeg husker udemærket hvem det var der nassede smøger fra buschauffører for at du kunne ryge...

pps.Burde der ikke stå rygere der ikke tager hensyn... ;)

ppps. Det lyder lidt som du bare er misundelig, fordi du ikke selv kan ryge ...

pppps. Nu kan jeg altså ikke finde på mere - men det faktisk sjovt at være tøsefornæmet ;D

Jeppe Morgenthaler sagde ...

Yays:

NBA-finalerne
EM i fodbold
Scrubs, alle 7 sæsoner
At arbejde online
Youtube

NAYS:
Eksamen

Dorte sagde ...

Lea: Det er min liste, så lige denne gang er det altså alle rygere... :o) Undtagen dem der KUN ryger hjemme hos sig selv eller hos andre rygere, som jeg ikke skal besøge. Fordi det er stadig irriterende når folk ryger udenfor på restauranter eksempelvis, eller på gaden når man går forbi biografen og der bare er fyldt med ad-bad rygere. Og de synes måske selv at de står og tager hensyn. Det gør jeg ikke... Så min liste -mig der bestemmer! Men jeg elsker dig alligevel :o) Og måske er jeg lidt misundelig... Men sig det ikke til nogen :o)

Og Jeppe: Er du ikke snart færdig med det eksamenspjat? Kommer du måske forbi kua d. 20 til eksamensøl i kaffebaren? Og Scrubs skal også bo på min ja-liste :o) "You seem unhappy. I like that"