søndag den 15. juni 2008

Operation "operation" er rykket nærmere...

En del nærmere må man sige. Overlægen har besluttet sig for, at det åbenbart er mest hensigtsmæssigt at Kristoffer bliver opereret den 30. juni. Så det er lige rundt om hjørnet. Efter et par nætter med grimme mareridt, tror jeg nok at jeg har affundet mig med situationen. Og som Jacob så klogt siger, så kommer det tidspunkt, hvor der kun er 14 dage til jo før eller siden. Og så hellere nu end at skulle vente til august. Så er det snart overstået. Jeg prøvede at få lægen til at svare på, hvorfor operationen er rykket, men jeg kan ærligt talt ikke tolke hans svar.
Måske er der nogen af jer derude, der kan hjælpe mig -her følger mailkorrespondancen:

Hej Lars
Kristoffer skal opereres til august, men vi tænkte om det var muligt at få en mere præcis tidsangivelse?
Mvh Dorte

Hej Dorte
Jeg har set lidt på planerne og mener det er bedst for Kristoffer at han bliver opereret allerede den 30. juni 08. Jeg ved godt jeg talte om august, men ved grundig overvejelse er den fundne dato den bedste
mvh
Lars

Hej Lars
Ja, det er noget hurtigere end forventet. Er det pga rent planlægningsmæssige årsager, eller har det noget med Kristoffers helbred at gøre?
Mvh Dorte


Kære Dorte
nej det var det mest optimale tidspunkt.
hilsen
Lars

Jeg ved godt, det ikke betyder noget om det er af den ene årsag eller den anden, men alligevel... Det kunne have været meget rart at vide hvorfor.

2 kommentarer:

Lea sagde ...

Jeg tror bestemt bare det er noget administrativt. JEg tror ikke de holder noget hemmeligt for jer - det er der jo ingen grund til. Der er sikkert mindre sygeplejersker på ferie på det tidspunkt eller noget i den stil. Jeg tror, ud fra det han skriver, at det bare er noget administrativt.

Når det så er sagt, så kunne da godt lige formulere sig noget bedre. Han ved sgu da hvordan forældre bekymrer sig!

Nå men jeg tror I skal være glade for at det bliver før. Tænk når I sidder i august og Stoffer har det glimragende og har fået taget sting og det hele. Ja så er det overstået!

Knus og kram fra Tante Lea

Ann Louise sagde ...

Jeg ville nok også mene, at det mest er for deres egen planlægnings skyld at I har fået en tidligere tid. Men de råber jo nok ikke højt med, at de tænker på dem selv først.

Jeg synes det lyder godt, at han får det ordnet nu inden sommeren, så slipper I for at gå og bekymre jer for operationen hele sommeren. Det skal nok gå godt Dorte. Jeg har hørt om mange, som har fået foretaget den operation og de er ALLE gået godt. Knus og kram