tirsdag den 24. juni 2008

Juhuu...

Jeg er lige blevet ringet op af en sygeplerske fra "klinik for sjældne handicap". I sidste uge fik vi et brev fra dem, med en indkaldelse i september. Der var ikke nogen, der havde fortalt os, at de ville kontakte os, så jeg blev da lidt forskrækket over titlen (lægen sagde jo han ville blive helt normal... Hvad vil de nu?) Ja, sygeplejersken forklarede mig så, at børnene normalt starter med at blive undersøgt hos dem og så blive henvist til kirurgen og at de også ved alt muligt om arvelighed og genetik. Ikke at jeg tror det ændrer på, at han opereres på mandag, men et hun spurgte om vi ikke kunne komme i dag, for de havde et afbud. Så jo, det tror jeg nok godt vi kan! Det bliver rart at høre noget om det hele fra nogen man kan forstå hvad siger :o)

Ingen kommentarer: