søndag den 13. juli 2008

En aften helt alene

Ja, i aften skal jeg være helt alene... Eller, jeg skal ud og spise med 20 gamle kollegaer, så ensom bliver jeg nok ikke. Men bagefter tager jeg hjem i lejligheden og sover. Helt alene. Jeg synes det virker mere overskueligt end natbusser (og småfulde Dorte) til Gentofte. Så hellere sove min lille begynder-brandert ud alene. Det er lidt mærkeligt, men også meget rart.
Ellers hygger vi os bare så meget i øjeblikket. Kristoffer er blevet rigtig stor her på det sidste. Han er meget mere opmærksom på sine omgivelser, og han griner meget. Han har også vendt sig flere gange når han ligger på legetæppet, fra mave til ryg. Det ser totalt sjovt ud! Hans isbjørn, Theo, er det helt store hit. Han smiler når vi viser ham den, og i dag ik jeg ham til at holde op med at græde ved at kramme Theo på ham. Det er totalt fedt at han har sådan et tryghedsdyr -det gør det liiidt nemmere at lægge ham (det gider han bare ikke for tiden, det er alt for spændende at være vågen!)
Og så er det også blevet tid til nye overvejelser. Mine svigerforældre er hjemme i øjeblikket, og i går foreslog min svigermor, at hvis vi havde lyst, så kunne vi da tage i biografen en aften og så kunne de passe Kristoffer. Tanken er rigtig sød, men jeg tror at jeg synes han er for lille. Selvom det rent praktisk ikke er noget problem, så kan jeg bare ikke finde ud af det... Normalt ville jeg jo amme ham, og så ville det tilbud nok ikke komme, men nu hvor han er flaskebarn, virker det jo så nemt at gøre. Men jeg tror vi takker nej i denne omgang, og venter et par måneder endnu.

Ingen kommentarer: