onsdag den 16. juli 2008

Mit smukke barn

FørEfter
Nu kan man rigtig se, hvad operationen har gjort godt for. Kristoffers hoved (som jeg elskede, som det var) er blevet så pænt! Jeg var lidt bange for, at han ville komme til at se for anderledes ud, ikke ligne sig selv. Men jeg er meget glad for resultatet. Der er virkelig stor forskel, og jeg kan også se på ham, at han har nemmere ved at dreje hovedet, når han ligger på ryggen. Han er stadig supergod til at holde hovedet selv, når han ligger på maven, og han vender sig også rundt fra mave til ryg gang på gang.
Så nu skal hans fine hår bare vokse ud igen. Jeg har fundet ud af, at hans nuværende frisure må være en mohawk i minus anden potens (Det er der sikkert ikke noget der hedder, men sådan er det altså!)

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Ja, han er blevet super fin - sjovt at se et før og efter billede, men jeg var ikke klar over at man også blev lyshåret af sådan en operation ;-)Glæder mig til weekenden, knus Janni

Jeppe Morgenthaler sagde ...

Det ser lidt drabeligt ud, men til gengæld er det jo tydeligt at det bliver fuldstændig usynligt når knejten får lidt garn.

Hvor er det dejligt at det gik som det skulle.


PS. Der er noget pop-up spam på din blog, Dorte.

Lea sagde ...

Jamen hvor ser han fin ud. Og arret kunne jo være meget værre, selvom det ser voldsomt ud på sådan en lille Stoffer.
Synes egentlig det er utroligt så meget det også har "rykket" hans ansigt.

Glæder mig til at se ham live

Knus fra Tante Lea

Ps. Godt set Janni! :D