onsdag den 2. juli 2008

En kort opdatering

Det er også gået rigtig godt i dag. Vi har fået nye værelseskammerater -en dreng på en 11-12 år og hans far, så stuen blev lige pludselig lidt lille, så jeg er taget til Gentofte for at sove (!) Det er lidt underligt at være væk fra de to andre og også fra hospitalet -der skal altså ikke særlig mange dage til, før det føles som om man har været der i evigheder. Det var ikke så rart at tage afsted, men jeg turde ikke være alene med Kristoffer, så hellere være her alene! Nå, Kristoffer har fået fjernet sit dræn i dag. Vi havde besøg af kirurgen, som sagde at alt ellers så fint ud. Han har også fået fjernet det sidste drop han havde siddende i halsen, så nu er han helt fri for ledninger og det er altså rigtig dejligt! I nat vil de så forsøge at give ham lidt mindre smertelindrende og se hvordan han reagerer på det -hvis han får ondt giver de ham straks noget mere, så det skal vi ikke være urolige for. Vi bliver forøvrigt nok sendt hjem på fredag, hvis alt går godt.
Jeg har lavet et fotoalbum med lidt billeder, så I kan se lidt mere fra forløbet. Klik på det og se det i Picasa -så får I kommentarerne med!
Nu vil jeg gå ind og sove -det er jo det jeg er her for!

2 kommentarer:

Jeppe Morgenthaler sagde ...

Hvor ER det dejligt at læse de sidste par indlæg. Præcis som jeg håbede - alt går efter planen.

Masser af knus og positive tanker til jer alle 3.

KH Jeppe

Unknown sagde ...

Jeg sidder her helt alene og tuder over dit indlæg og kigger på billederne.Ved ikke hvorfor jeg tuder, måske fordi det er veloverstået og fordi man bliver mindet om, at ens børn bare betyder SÅ meget.

Jarl ligger og sover. Har fået taget visdomstænderne ud, og det var også en hård omgang :)

Mange tanker fra os 4 til jer 3