fredag den 4. juli 2008

Hjemme igen

Så er vi blevet sluppet fri!! Tænkt at det kan gå så stærkt! I mandags var Kristoffer helt nyopereret og sov, og kunne ingenting. Og så i løbet af i går morges faldt hævelsen og han smilte til os. Senere på dagen begyndte han at pludre og hygge lige som han plejer. Så vi følte os meget trygge ved at tage hjem. Vi smutter lige forbi Riget her til morgen for at høre om han skal have plasteret af eller ej.
Jeg optog en lille video i går aftes, så I allesammen kan se, at han er blevet sig selv igen.

Jeg kommer nok til at bytte lidt rundt på rækkefølgen, når jeg skriver om hele forløbet herinde, og måske kommer jeg til at fortælle de samme ting flere gange, men det er gået så stærkt, og det kan være lidt svært at huske det hele, men jeg er ikke færdig med at skrive om det endnu ihvertfald. Så ved I det :o)

Ingen kommentarer: